Hiçbirimizin cildi kusursuz, pürüzsüz veya gözeneksiz değil. Bu yüzden de bazen kendimizi daha iyi hissetmek bazen de yüzümüzdeki kusurları gizlemek için makyaj yapmayı tercih ediyoruz. Şimdi de makyaj öncesi cilt kusurlarınızın görünümünü en aza indirebileceğiniz ve gerek kızarıklık gerek gözenek görünümünü makyajınıza yansımamasını sağlayacak olan makyaj bazlarını sizler için listeledik. Bu sayede daha kusursuz gözüken bir cilde sahip olabilecek ve makyajınızın kalıcılığını artırabileceksiniz.

SıraMakyaj BazıCilt TipiPuan
1NYX Professional Makeup BareTüm ciltler10/9.9
2Flormar Makyaj Bazı Glam StrobingNormal ciltler10/ 9.8
3Farmasi Vfx Pro Camera ReadyTüm ciltler10/ 9.8
4Maybelline New York Baby SkinKarma ciltler10/ 9.8
5Missha Nemlendirci BaseTüm ciltler10/ 9.7
6Golden Rose Aydınlık Veren Makyaj Bazı Tüm ciltler10/ 9.9
7Bobbi Brown Deluxe Face BaseTüm ciltler10/ 9.8
8Mac Makyaj Bazı Prep PrimeKarma ciltler10/ 9.7
9Yves Rocher Makyaj BazıTüm ciltler10/ 9.9
10Note Cosmetics Skin Perfecting IlluminatorKuru ve normal cilt10/ 9.8
En İyi Makyaj Bazı Tavsiye Listesi

Tavsiye Edilen En İyi 10 Makyaj Bazı Detaylı İncelemesi

Makyajınızı kalıcı hale getirirken, cildinizdeki gözeneklerinizin belirginliğini en aza indirerek, pürüzsüzlük sağlayacak olan en iyi 10 makyaj bazını sizler için listeledik.

İşte en iyi makyaj bazı önerileri:

NYX Professional Makeup Bare

En İyi Yanı
Mikro inci taneli
Aydınlık görünüm
Makyajın kalıcılığını artırma

Ürün Özellikleri

  • Cilt tipi: Tüm ciltler
  • Hacim: 30 ml
  • Özellik: Nemlendirici etkili

Çıktığı günden beri popülerliğini korumayı başarmış olan NYX makyaj bazı, listemizin ilk sırasındaki yerini alıyor. İçeriğindeki kenevir tohumu ve mikro inci taneleri sayesinde cildi nemlendirmeyi başaran NYX, aynı zamanda cilde aydınlık bir görünüm veriyor. Böylelikle hem cildi makyaja hazırlıklı hale getiriyor, hem de makyajın cildinizde kusursuz ve kalıcı olmasını sağlıyor. Üstelik dilerseniz makyaj yapmak istemediğiniz günlerde bile uygulayarak cildinizin daha canlı gözükmesine yardımcı olabiliyorsunuz.

Kullanıcı Yorumları

👤 S** T**: Muhteşem ne markalar kullandım asla yerini birşey tutmuyor… Kullanmaya başladığımdan beri asla bb bile kullanmıyorum. Sürdüğün an cildin doğal bir ışıltıya kavuşuyor. Bayılıyorum tek kelime ile süper bitmeden stokluyorum sürekli o derece yani…

👤 E** B**: Makyaj bazı gibi kremsi çok güzelde nemlendiriyor. Nemlendirici olarak günlük kullanıyorum yüzümde çok iyi duruyor.


Flormar Makyaj Bazı Glam Strobing

En İyi Yanı
Parlaklık veren makyaj bazı
Cildi pürüzsüz gösterme
Makyajın kalıcılığını artırma

Ürün Özellikleri

  • Cilt tipi: Normal
  • Hacim: 35 ml
  • Özellik: Nemlendirici etkili

Cildinizin ışıl ışıl gözükmesini sağlayacak olan Flormar makyaj bazı, kolay emilen özel formülü sayesinde yapışkan bir his bırakmıyor. Pürüzsüz gösterme özelliği bulunan Flormar, cildinizde var olan akne, leke gibi kusurları gizliyor ve makyajın cildinizde mükemmel gözükmesini sağlıyor. İki farklı rengi sayesinde de cilt tonunuz ile uyum sağlayarak renk eşitliğini sağlamış oluyor.

Kullanıcı Yorumları

👤 K** G**: Şahane bir ürün, her rengini alıp stokladım. Yaz ve kış için ayrı ayrı kullanımı rahat. Cildi aydınlatıp doğal ışıltı yaratıyor.

👤 Ö** C***: Kokusu dokusu çok güzel. Ciltte yapış yapış bir hissi yok çok güzel aydınlık görüntü veriyor üzerine sadece pudra sür çık o derece güzel. Mac muadili diye geçiyor, başarılı bir ürün.


Farmasi Vfx Pro Camera Ready

En İyi Yani
%100 vegan
Işıltılı ve aydınlık bitiş
Ciltte ağırlık yapmaz

Ürün Özellikleri

  • Cilt tipi: Tüm ciltler
  • Hacim: 25 ml
  • Özellik: Gözenek görünümün azaltma

Farmasi Vfx Pro Camera Ready makyaj bazı, kadifemsi dokusu ve Photo Filter teknolojisiyle cildinizdeki gözenek görünümünü azaltıyor. Böylelikle makyajınızın pürüzsüz, kusursuz ve kalıcı olmasına yardımcı oluyor. Uygun fiyatı ve özellikleri sayesinde kullanıcıların sıklıkla tercih ettiği makyaj bazları arasında yer alıyor.

Kullanıcı Yorumları

👤 E** S***: Çok çok az bir ürün bütün yüzüm için yeterli oluyor. kullanımı rahat emilimi güzel. Sabitlemesi idare eder ama en çok basit makyajda bile yüze canlılık veren duruşunu sevdim. Çok doğal gösteriyor. Sırf bunun için alınır.

👤 C** D**: Devamlı olarak kullandığım bir ürün cildim yağlı normalde kusuyordu ama bu baz sayesinde pürüzsüz oluyor indirimde olduğu için stok bile yaptım.


Maybelline New York Baby Skin Makyaj Bazı

En İyi Yanı
Gözenek kapatıcı
Pürüzsüz görünüm
İnce ve ipeksi formül

Ürün Özellikleri

  • Cilt tipi: Karma ciltler
  • Hacim: 22 ml
  • Özellik: Gözenek kapatıcı

Maybelline New York Baby Skin makyaj bazı, karma ve gözenek problemine sahip olan ciltler için özel olarak formüle edilmiştir. İpeksi dokusu ve ince formülüyle cilt tarafından hızlıca emilir ve gözenek, ince kırışıklık görünümünü azaltarak makyajınızın kusursuz olmasına yardımcı olur. Üstelik içeriğindeki vişne özü de hoş kokusu ile sizleri etkilemeyi başarır.

Kullanıcı Yorumları

👤 S* Ö**: Bebek gibi yapıyor.

👤 M** A**: Çok güzel bi ürün tekrar alıp stok yapmayı düşündüm. Gözenekleri ve kırışıkları dolduruyor bayıldım.


Missha Aydınlık ve Işıltılı Görünüm Sunan Base

En İyi Yanı
Pürüzsüz ve parlak görünen bir cilt
Güneş koruyuculu makyaj bazı
Nemlendirici etkili

Ürün Özellikleri

  • Cilt tipi: Tüm ciltler
  • Hacim: 35 ml
  • Özellik: Nemlendirici, makyaj bazı, güneşten koruma, parlak görünüm, ışıltılı görünüm

Missha Makyaj bazı, beş etkiyi birden sağlayarak cildinizin ihtiyacı olan tüm bakımı sağlıyor. Etkileri arasında; SPF 50+ güneş koruması, makyaj bazı, parlak görünüm, ışıltılı görünüm ve nemlendirme özelliği yer alıyor. Böylelikle sadece makyaj altına değil, makyaj yapmadığınız günlerde dahi cildinize ışıltı katmak ve güneşten korumak için bile kullanım gerçekleştirebilmenizi sağlıyor.

içerisindeki Oasis Flower kompleksi sayesinde uzun süreli nemlendirme sağlayarak, cildinizin kusursuz gözükmesine yardımcı oluyor. Her anlamda sizi mutlu etmeyi ve cildinize de ihtiyacı olan bakımı sağlamayı başararak beğenileri kazanıyor.

Kullanıcı Yorumları

👤 K** G**: Çok şeker bir baz harika hissettiriyor zaten çok ağır makyaj yapmayı sevmeyen biriyim cildi çok sağlıklı gösteriyor fiyatı düşse de stok yapsak…

👤 E** B**: Günlük bakımımı yaptıktan sonra makyaj altına kullanıyorum. Sedefli görüntüsü var. Yüzünüze hiçbir şey sürmeseniz bile parlıyor yüzünüz. Makyajla daha aydınlık oluyor. Ben seve seve kullanıyorum.


Golden Rose Aydınlık Veren Makyaj Bazı 

En İyi Yani
Aydınlatma etkili
Paraben içermez
İnce çizgi ve gözenek görünümünü azaltır

Ürün Özellikleri

  • Cilt tipi: Tüm ciltler
  • Hacim: 30 ml
  • Özellik: Aydınlatma etkili

Golden Rose makyaj bazı, cildinize ipeksi bir yumuşaklık kazandırırken aynı zamanda cildinizi makyaja hazırlıyor. Cildinize sürdüğünüz andan itibaren ağırlık ve yapışkanlık bırakmayan formülü, ince çizgi, gözenek gibi problemlerinizi azaltıyor. Böylelikle makyajınızın daha pürüzsüz, kusursuz görünmesine yardımcı oluyor. Paraben içermeyen formülü sayesinde de hassas ciltlerden kuru ciltlere, karma ciltlerden yağlı ciltlere kadar tüm cilt tipleri gönül rahatlığıyla kullanım gerçekleştirebiliyor.

Kullanıcı Yorumları

👤 N** G**: İnanılmaz güzel bir ürün, makyaj öncesi sürüyorum üzerine fondöten, yüze parlaklık veriyor.

👤 A** Ç**: Güzel ürün.


Bobbi Brown Deluxe Size Vitamin Enriched Face Base

En İyi Yani
Birçok vitamin içeriyor
Nemlendirici etki
Dolgunlaştırıcı etki

Ürün Özellikleri

  • Cilt tipi: Tüm ciltler
  • Form: Jel
  • Hacim: 50 ml
  • Özellik: Nemlendirici etkili

Bobbi Brown Deluxe Size Vitamin Enriched Face Base makyaj bazı, içerisindeki birçok vitamin ile makyaj bazı görevinin harici ekstra cildinizin ihtiyaç duyduğu bakımı da sağlamakla görevlidir. Tek adımda cildinizi makyaja hazırlarken aynı zamanda dolgunlaştırır ve sağlıklı bir cilt görünümü elde etmenize yardımcı olur. Böylelikle tek bir ürünle birçok adımı gerçekleştirebilmenize ve canlı bir cilde sahip olmanızı sağlar.

Kullanıcı Yorumları

👤 K** G**: Kampanyada aldım yüzüme iyi geleceğini düşünüyorum teşekkür ederim.

👤 E** B**: Kokusu ve cilde verdiği parıltı müthiş.


Mac Makyaj Bazı – Prep + Prime

En İyi Yani
Yağ kontrolü sağlıyor
Matlaştırıcı etkili
İnce yapılı

Ürün Özellikleri

  • Cilt tipi: Karma
  • Hacim: 50 ml
  • Özellik: Matlaştırıcı etki

Makyajın kalıcılığını uzun saatlere kadar koruyan Mac makyaj bazı, özellikle yağlı ve karma ciltler tarafından sıklıkla tercih ediliyor. içerisinde bulunan kafein ile cildi yatıştırıp kan dolaşımını hızlandırırken, E ve C vitaminleri ile cilde bakım yaparak ince kırışıklıkları açmaya, cildi aydınlatmaya yardımcı olur. Böylelikle cildinizin ihtiyacı olan bakımı sağlarken hem de makyajınızın kalıcılığını artırır ve pürüzsüz görünmesine yardımcı olur.

Kullanıcı Yorumları

👤 K** G**: Severek kullandığım bir ürün.

👤 E** B**: Devamlı kullandığım bir ürün, cilt tonunu düzenliyor.


Yves Rocher Makyaj Bazı

En İyi Yanı
Mavi kantaron özü
Işıltılı etki
Gözenek tıkamayan formül

Ürün Özellikleri

  • Cilt tipi: Tüm ciltler
  • Hacim: 30 ml
  • Özellik: Işıltı verici, pürüzsüzleştirici

Yves Rocher makyaj bazı, kantaron özü sayesinde sürdüğünüz andan itibaren cildinizde pürüzsüz bir görünüm elde etmenizi ve ışıltılı bir cilde sahip olmanızı sağlayan özenle hazırlanmış formüle sahip. Bu formül %89 oranında doğal içeriklerden ve tamamen vegandır. Üstelik içerisinde parfüm ve silikon içermemesi sayesinde de ciltte herhangi bir alerjiye, tahrişe veya hassasiyete neden olmaz.

Kullanıcı Yorumları

👤 Ç** G*****: Güzel gerçekten hafif parlaklık veriyor o da çok güzel duruyor. Bence gün boyu kalıyor makyaj.

👤 T** S****: Çok güzel uzun bir süre sabitliyor makyajı beğendim


Note Cosmetics Skin Perfecting Illuminator 

En İyi Yani
Aydınlatıcı etki
saten bitiş
Suya dayanıklı formül

Ürün Özellikleri

  • Cilt tipi: Kuru, normal
  • Hacim: 50 ml
  • Özellik: Aydınlatıcı etkili

Note Cosmetics Skin Perfecting Illuminator makyaj bazı, cildinize aydınlık bir görünüm kazandırırken aynı zamanda pürüzsüz bir görünüm elde etmenize yardımcı oluyor. Sürdüğünüz andan itibaren makyajınızı sabitleyerek saatler boyu bozulmasını, yağlanmasını engelliyor. Üstelik suya dayanıklı formülü sayesinde de yaz aylarında makyajınızı neme karşı koruyor. Böylelikle tüm bu özellikleri ile kullanıcıları memnun ve tatmin etmeyi başarıyor.

Kullanıcı Yorumları

👤 K** G*** : Uzun zaman kullanabileceğiniz bir ürün. Çok güzel ışıltı veriyor ve nemlendiriyor.

👤 E** B**: Ürünü uzun süredir kullanıyordum indirime girmesini bekledim. Makyaj oncesi ya da günlük olarak kullanabilirsiniz. İpek gibi yumuşacık bir cilt tercih edebilirsiniz.


Makyaj bazı alırken nelere dikkat edilmeli?

Makyaj sabitleyiciler gün boyu cildimiz ile temas eden ürünler olduğu için alırken dikkat etmemiz gereken bazı unsurlar dikkat etmemiz gereken unsurlara sahiptir. Bizde bu unsurlardan en önemlilerini sizler için listeledik.

Cilt tipiniz

Seçeceğiniz makyaj bazları, cildinizdeki kusurları daha görünmez kılmayı ve makyajın kalıcılığını artırmaya yardımcı oluyor. Eğer ki cilt kusurlarınızı gizleyebilmek istiyorsanız cilt tipinizi göz önünde bulundurarak baz seçimi yapmalısınız. Mesela cildiniz yağlı ise matlaştırıcı etkili, cildiniz kuru ise nemlendirici etkili makyaj bazlarından yardım alabilirsiniz. Cildinize uygun olmayan ürün kullandığınız zaman kusurları gizlemek yerine daha da ortaya çıkartabilirsiniz.

Kalitesi

Kalite sadece makyaj bazları değil cildinize süreceğiniz tüm ürünler için oldukça önemli. Alacağınız ürünün mutlaka markasının bilinir, içeriklerinin kaliteli olduğuna dikkat etmelisiniz. Bu sayede cildinizde alerji ve tahriş gibi problemlerin ortaya çıkmasını önlersiniz ve cildinize sürdüğün her ürünle cildinize bakım yapmış olursunuz.

Kullanım süresi

Kozmetik ürünleri açıldıktan sonra ortama 6 ila 12 ay arasında tüketilmesi gereken ürünlerdir. Bu sebeple makyaj bazınızı açtığınızda açma tarihini bir yere not edin ve üstünde yazan 6 ya da 12 aylık kullanımını dikkate alarak, ürünüzü kullanın. Kesinlikle tarihi geçmiş ürünleri kullanmayın formülasyonları bozulmasa dahi cilt bariyerinizde ciddi hasarlara neden olabilmektedirler.


Eyeliner TavsiyesiMakyaj Sabitleyici Tavsiyesi
İlginizi Çekebilir

2023’ün tavsiye edilen en iyi makyaj bazı markaları hangisi?

Kullanıcılar tarafından sıklıkla tercih edilen makyaj bazları markaları arasında NYX, Flormar, Farmasi, Maybelline, Missha, Golden Rose, Bobbi Brown, Mac, Yves Rocher, Note cilt kusurlarını giderme, makyajın kalıcılığını arttırma, pürüzsüz bir görünüm elde etmenize yardımcı olma özellikleriyle kullanıcılar tarafından sıklıkla tercih edilen makyaj bazları arasında yer alıyor.

Makyaj bazı nedir?

Makyaj bazları, sivilce, akne ve leke gibi cilt problemlerini gizleyerek makyajınızın daha kusursuz olmasına yardımcı olan ürünlerdir.

Makyaj bazı nereye sürülür?

Makyaj bazınızı tüm yüzünüze veya cilt kusurlarınızı gizleyebilmek adına ihtiyaç duyduğunuz bölgeye lokal olarak uygulayarak kullanım gerçekleştirebilirsiniz. Makyaj bazları makyaj altına veya tek başına da kullanılabilir. Makyaj altına kullanıldığı takdirde makyajınızın kusursuz olmasını ve daha kalıcı hale gelmesine yardımcı olmaktadır.

Yazıyı puanla!
[Toplam: 7 Ortalama: 4.6]

1 Yorum

  1. Misshanin ki cok basarili makyaj yapmayacagim gunler bilr uyguluyorum isil isil yapiyor cildimi herkes ne suruyorsun diye soruyor kesinlikle tavsiye ederim

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz