Kış geldiğinde açılan paten pistleri, buz pateni yapmayı severleri oldukça mutlu ediyor. Hal böyle olunca pateninin kiralamak istemeyen veya eski pateninin yenilemeye ihtiyaç duyan birçok kişi doğru pateni aramaya başlıyorlar. Bizde sizlere, sizinle bütünleşecek, buzun üzerinde adete süzülebileceğiniz en iyi 10 buz pateninin listeledik.

Sıra Buz PateniSYblog Puanı
1Edea Piano Ivory10/9.9
2Jackson Classic 20010/9.9
3Risport Rf 4 Blade Mk2110/9.8
4Chaya Classıc Whıte10/9.9
5BAUER Supreme Total One Kate10/9.8
6PLAYLIFE Classıc10/9.7
7Baud Salsa Black10/9.8
8Powerslide Freezer Pure10/9.7
9Tempish Nicolette Figure10/9.8
10Edea Overture Black10/9.8
En İyi Buz Pateni Tavsiye Listesi

Tavsiye Edilen En İyi 10 Buz Pateni Detaylı İncelemesi

Kışın tadını doyasıya çıkartabileceğiniz ve buzla dans edebileceğiniz en iyi 10 buz pateni markasını değerli okuyucularımız ve buz paten severlerimiz için listeledik.

İşte 2022 yılı için en iyi buz pateni önerileri:


Edea Piano Ivory

En İyi Yanı
Anti-şok özelliği
Diz ve ayak bileğindeki gerginliği azaltma
Ergonomik topuk kilidi

Ürün Özellikleri

  • Tabanlık: Cam elyaf ve naylon
  • Renk: Beyaz
  • Ek özellik: Anti-şok özelliği, Ergonomik topuk kilidi
  • Bıçak Materyali: Çelik

Listemizin ilk sırasında yer alan Edea Piano Ivory buz pateni, kullanıcılara profesyonel bir deneyim sunarak, beğenileri kazanmayı başarıyor. Anti-şok özelliğine sahip olan buz pateni, kayma sırasında kas iskeletinde oluşabilecek bozulma ve yaralanmalara karşı darbeleri en aza indirerek, kuvvetin eşit olarak dağıtılmasını sağlıyor. Böylelikle buz üstündeki denge ve hızınızı rahatlıkla kontrol edebiliyor ve ağırlığınızı iki buz patenine de eşit olarak dağıtabiliyorsunuz.

Eğimli alanlarda kaydığınız takdirde, hareketlerinizi rahatça gerçekleştirip buzun üzerinde süzülmenizi sağlayacak sallanma azaltıcı özelliği de gözlerden kaçmıyor. Üstelik dilediğiniz zaman durmanıza yardım edecek ergonomik topuk kilidi, güvenliğinizi de ön planda tutmayı başarıyor.

Kullanıcı Yorumları

👤 K** G**: Mükemmel bir buz pateni, uzun zamanda profesyonel kayıyorum. Kendime bir iyilik yapmak için aldım ve hareketlerim daha da profesyonelleşti.

👤 E** B**: Tek kelime mükemmel.


Jackson Classic 200 Buz Pateni

En İyi Yanı
Rahat dil tasarımı
Stilize PVC dış taban
Ultima Mark I bıçak

Ürün Özellikleri

  • Bıçak: Mark I
  • Kaplama: Nylex astarlı vinil kaplama
  • Dil Tasarımı: Keçe takviyeli rahat dil tasarımı

Jackson Classic 200 Buz Pateni, kalitesi ve dengeli kayma imkanını kullanıcılarına sunarak, buz üzerinde harikalar yaratmanızı sağlıyor. Ayaklarınızın rahatını düşünerek tasarlanmış olan Nylex astarlı vinil kaplama ve keçe takviyeli rahat dil tasarımıyla, gün boyu pratik yapsanız dahi ayaklarınızın konforunu sağlayabiliyor ve mükemmel bir kayma deneyimi elde edebiliyorsunuz. Böylelikle pratiklerinizde hem daha dengeli olabilmenizi hem de hareket kolaylığı sunuyor. Üstelik Mark I bıçakları, üstün bir kayma deneyimi yaşamınıza yardımcı oluyor.

Kullanıcı Yorumları

👤 K** G**: ürün çok güzel ben 36-37 giyiyorum 37 si tam oldu buzda güzel ordaki mavi patenlere göre tırtıkları bşiraz aşagıda buna alışkın olmadığım için 2-3 kez düşüyordum ama alışınca çok güzel olucak bence şimdilik 40 dk lık bi seans kullandım ve güzel alışınca baya iyi kayıcam bence

👤 E** B**:  kızıma almıştım. öğretmeni çok beğenmiş.


Risport Rf 4 Blade Mk21 

En İyi Yanı
Su geçirmez gerçek deri saya
Mikrofiber astar
MK IV bıçakları

Ürün Özellikleri

  • Sertlik Derecesi: 40
  • Seviye: Başlangıç ve orta seviye
  • Renk: Beyaz
  • Saya: Su geçirmez deri saya
  • Bıçak Materyali: Çelik

Risport Rf 4 Blade buz pateni, kaymaya yeni başlayacak ve orta seviye kayma deneyimine sahip olan kullanıcılar için özenle tasarlanmıştır. Doğal deriden yapılmış dış kısmı su geçirmez tasarımıyla uzun yıllar yıpranmadan kullanabilmenizi ve her giydiğinizde sanki ilk defa giyiyormuşsunuz hissini yeniden deneyimlemenize yardımcı oluyor. Aynı zamanda pateninin iç kısmında kullanılan Microfibra malzeme sayesinde, ayaklarınızın destekli, rahat ve uzun süreli giymelerde dahi terleme oluşmamasını da kullanıcılara sunuyor.

Mitchel & King yani MK21 bıçağı ve profili, yeni başlayan öğrencilerin denge problemi yaşamasını önlerken aynı zamanda eğitiminizi hem konforlu hem de güvenli bir şekilde sürdürebilmenizi sağlıyor. Böylelikle profesyonelleşme yolunda attığınız ilk adımda sizleri destekleyerek, beğenilerinizi kazanıyor.

Kullanıcı Yorumları

👤 K** G**: Çok memnun kaldım uzun, Çok rahat.

👤 E** B**: Aşırı konforlu bir paten, hocam da çok beğendi.


Chaya Classıc Whıte Buz Pateni

En İyi Yani
Paslanmaz çelik bıçak
Suni kürk kaplama
Renkli ve eğlenceli tasarım

Ürün Özellikleri

  • Dış Taban: Şık figür taban
  • Bıçak: Paslanmaz çelik
  • İç kısım: Suni kürk kaplama, soğuğa dayanıklı vinil
  • Materyal: PVC Deri

Tarzınıza tarz katacak ve buzun üstünde bile eğlenceli kişiliğinizi tanımlayacak olan Chaya Classic buz pateni, yeni başlayanlar için her anlamda özel olarak tasarlanmıştır. Vinil deri malzemeden elde edilen dış kısmı ve suni kürklü iç kısmı, siz buzun üstünde süzülürken, ayaklarınızın rahat etmesine yardımcı oluyor. Böylelikle konfor, yüksek kalite ve sağladığı destekle öğrenme adımlarınızda en büyük arkadaşınız oluyor.

Kullanıcı Yorumları

👤 K** G**: Recreational skater başlangıç pateni olarak aldım bir numara büyük söylemiştim sorun olmadı orta kalınlıkta çorapla kullanıyorum, pistte verilen mavi patenlerden tabii ki daha kaygan hissettiriyor ayrıca bıçağın kavisi de gayet güzel hissediliyor ve kayarken bu his epey yardımcı oluyor bence, profesyonel olmadığım için yorumumu profesyonel olarak değerlendirmeyin bu bendeki hissi

👤 E** B**: ilk piste çıktığımda çok korktum adeta baştan öğrendim kaymayı ama şimdi bağcıklarını iyice sıkınca epey güvende hissederek kayıyorum ha ri ka. Ayrıca beyaz rengin üzerinde güneş kara vurunca simli simli parlar ya, öyle bir parlaklık var ayrı bi şıklık katmış, kendi kendime kayayım figure stakerlıkta gözüm yok diyorsanız oldukça iş görür


BAUER Supreme Total One Kate 

En İyi Yani
Ayak ve bilek desteği
Anatomik topuk
Dayanıklılık

Ürün Özellikleri

  • Topuk: Anatomik
  • Destek: Ayak ve bilek desteği
  • Bıçak: Paslanmaz çelik

BAUER Supreme Total One Kate buz pateni, profesyonel bir kayma deneyimi yaşamak isteyenlerin ilk tercihlerinden biri oluyor. Sahip olduğu anatomik topuk ve ayak bilek desteği sayesinde buz üzerindeki dengenizi korumanıza yardımcı olurken, düşme sırasında da darbeleri eşit olarak dağıtıyor ve zarar görmenizi önlüyor. Böylelikle hem konforlu oluşu hem de kaliteli ve dayanıklı yapısıyla beğenileri kazanmayı başarıyor.

Kullanıcı Yorumları

👤 K** G**: Çok güzel numara da tam oldu, tavsiye..

👤 E** B**: Hayatımda giydiğim en rahat buz pateni diyebilirim.


PLAYLIFE Classıc Fresh Mint Buz Pateni

En İyi Yani
Su geçirmez vinil deri malzeme
Karbon çelik bıçak
Kadife astar
Anatomik yapı

Ürün Özellikleri

  • Materyal: Vinil deri
  • Seviye: Başlangıç
  • Bıçak: Karbon çelik

Tasarımı ile damga vuran PLAYLIFE Classıc Fresh Mint buz pateni, yeni başlayanlar için ideal kullanım imkanı sunuyor. Hem buzda neşenizi ve enerjini yansıtırken hem de anatomik yapısından, yüksek kalitedeki kadife astarına kadar ayaklarınızı her anlamda konforlu buluşturacaksınız.

Üstelik sahip olduğu karbon çelik bıçaklar, mükemmel denge sağlamanızı ve kayma sırasında performansınızı artırmanıza yardım edecektir.

Kullanıcı Yorumları

👤 K** G**: Çok rahat ve şık

👤 E** B**: Aşırı güzel, rengi kalitesi dokusu bayıldım. Kayma sırasında verdiği his de mükemmel severek kullanıyorum.


Baud Salsa Black

En İyi Yani
Sentetik tüylü astar
Paslanmaz çelik bıçak
Başlangıç seviyesine uygun

Ürün Özellikleri

  • Materyal: PVC
  • İç Kısım: Sentetik tüy
  • Bıçak: Paslanmaz çelik

Buz patenine yeni başlayacakların tercihlerinden biri olan Baud Salsa buz pateni, uygun fiyatlı ve kalitesiyle de beğenileri kazanmayı başarıyor. Sahip olduğu sentetik astarlı iç kısmı kayma sırasında hava akışını sağlayarak ayaklarınızı konforla buluşturuyor. Bu özelliği sayesinde gün boyu pratik yapsanız dahi ayaklarınızda terleme veya üşüme gibi ısı problemleri meydana gelmiyor.

Kullanıcı Yorumları

👤 K** G**: Gayet şık ve rahat bir paten.

👤 E** B**: Kesinlikle tavsiye ediyorum. çok iyi. kardeşime aldım.


Powerslide Freezer Pure

En İyi Yani
Bilenmiş karbon çelikli buz bıçağı
Karbon çelikli bıçak
Buz hokeyi için bıçak tutucu ile birlikte gönderim

Ürün Özellikleri

  • Bıçak: Karbon çelikli bilenmiş buz bıçağı
  • Renk: Beyaz
  • Seviye: Tüm seviyeler için uygun

Powerslide Freezer Pure buz pateni, yeni başlayanlardan ileri düzey kayma deneyimine sahip tüm kullanıcılara konforlu kayma deneyimi yaşatıyor. Sağlam dış botu, darbelere karşı ekstra dayanıklılık sağlayarak uzun yıllar pratiklerinize eşlik ediyor. Ayaklarınızın rahat etmesini sağlayan iç boyu da sizleri soğuktan koruyor ve dengenizi sağlayabilmenize yardımcı oluyor.

Kullanıcı Yorumları

👤 K** G**: Bu fiyatı bu kalite inanılmaz.

👤 E** B**: harika bir ürün.


Tempish Nicolette Figure

En İyi Yani
Sentetik yünlü iç materyal
Anatomik bilek kısmı
100 kg’a kadar taşıma kapasitesi

Ürün Özellikleri

  • İç Materyal: Sentetik yün
  • Dış Materyal: PVC
  • Bıçak: Paslanmaz çelik

Hafif yapısı ve uygun fiyatıyla dikkat çeken Tempish Nicolette Figure buz pateni, anatomik bilek yapısı sayesinde ayağınızı tamamen sararak hem ısı yalıtımı sağlıyor hem de dengede kalmanıza yardımcı oluyor. Sentetik yünlü iç kısmı, -25 dereceye kadar ayaklarınızı soğuktan koruyarak, konforlu bir kayma deneyimi ile sizleri buluşturuyor.

Kullanıcı Yorumları

👤 K** G**: Çok başarılı tam bir fiyat performans ürünü.

👤 E** B**: Kısa sürede elime ulaştı.Gerçekten çok rahat ayrıca ayakta kibar bir duruşu var.Kendi numaranızı alabilirsiniz.


Edea Overture Black Buz Pateni 

En İyi Yani
Ağırlığı ve basıncı eşit olarak dağıtma
Su geçirmez yapı
Paslanmaz çelik bıçaklar

Ürün Özellikleri

  • Bıçak: Paslanmaz çelik
  • Seviye: Orta ve ileri seviye
  • Tabanlık: Naylon ve cam elyaf

Listemizin son sırasında yer alan Edea Overture buz pateni, kayma performansınızı artırmak için özel olarak tasarlanmıştır. Figürlerinizin daha dengeli olmasını sağlayan cam elyaf ve naylon tabanlığa sahiptir. Böylelikle kontrolü rahatlıkla sağlayabilirken, buzun üzerinde adeta süzülebilmenize yardımcı olur. Topukta bulunan eğri sayesinde ağırlığınızı eşit olarak buza dağıtabiliyor, ekstra performans sergileyebilmenize imkan tanıyor.

Kullanıcı Yorumları

👤 K** G**: ürün çok güze, herkese tavsiye ederim

👤 E** B**: Paten gerçekten güzel.


Buz pateni alırken nelere dikkat edilmeli?

Kış geldiği zaman buz patenleri ortaya çıkıyor ve buzun üzerinde özgürce süzülmenin keyfi yaşanmaya başlıyor. Peki bu keyfi yaşamak sadece herhangi bir buz patenini alarak mümkün olabiliyor mu? Cevabımızın ne yazık ki hayır. Buz pateni yapmak oldukça zor sporlardan biri olduğu için, size en uygun buz pateni ile bu yola adım atmanız gerekiyor. Böylelikle profesyonelleşme yolundaki en büyük yardımcınızı da bulabilir ve buz üzerindeki özgürlüğünüzün tadını çıkartabilirsiniz.

Numara seçimi

Buz patenine yeni başlayacaksanız veya ilerleyen seviyenize uygun bir paten alacaksanız ilk önceliğiniz mutlaka ayak numaranıza uygun bir paten seçimi yapmak olmalıdır. Numaranıza göre seçeceğiniz paten ne ayağınızı çok sıkar ne de ayağınıza büyük gelir. Böylelikle güvenli ve konforlu bir kayma deneyimi elde edebilirsiniz.

Seviyeye uygunluk

Patenler seviyeye göre değişiklik göstermektedir. Yeni başlayanlar, orta seviye ve ileri seviyelerden kendinize en uygun buz patenini bularak, ideal bir kayma deneyimi elde edebilirsiniz. Bu seviyelerdeki en önemli fark bıçak inceliği ve keskinliği olduğu için mutlaka seviyenizi göz önünde bulundurmalısınız.


Snowboard Tavsiyesi Kayak Tavsiyesi
İlginizi Çekebilir

2023’ün tavsiye edilen en iyi buz pateni markaları hangisi?

Kullanıcılar tarafından sıklıkla tercih edilen buz pateni markaları arasında; Edea, Jackson, Risport, Chaya, Bauer, Playlife, Baud, Powerslide, Tempish tasarımları, kaliteli bıçakları, hafif ve konforlu yapıları sayesinde kullanıcılar tarafından sıklıkla tercih edilen buz patenleri arasında yer alıyor.

Buz pateni kolay öğrenilebilir mi?

Buz patenini öğrenmek zor olsa da pratiklerle kendinizi kısa sürede geliştirebilir ve öğrenme sürecinizi hızlandırabilirsiniz. İstikrarlı ve öğrenmeye meraklı olmanız bu konuda sizlere avantaj sağlayacaktır.

Buz pateni sırasında ne giyilir?

Buz pateni yapmaya başlayacaksanız, hareket kabiliyetinizi kısıtlayan ve sizleri terletebilecek giysilerden uzak durmanızı tavsiye ederiz. Orta kalınlıkta bir kazak ve esnek kumaşa sahip bir tayt ile rahat edecek ve ideal bir kayma deneyimi yaşayabileceksiniz.

Yazıyı puanla!
[Toplam: 5 Ortalama: 4.8]

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz