Kişisel bakımımız için sadece duş almak yeterli olmayabiliyor. Çünkü çok hareketli geçen günlerimizde ister istemez terleyebiliyor ve hoş olmayan kol altı kokularının oluşmasına sebebiyet verebiliyoruz. Bu yüzden temiz cildinize uygulayacağınız ürünler hem günümüzü kurtarıyor hemde özgüvenimizi kaybetmemizi önlüyorlar.

Bizde sizlere bu yazımızda hareketli geçen günlerinizin kurtarıcı olacak ve kol altlarınızın her zaman temiz kokmasını sağlayacak olan en iyi 10 roll on markasını listeledik.

SıraMarkaEbatSYblog Puanı
1Rexona45 ml10/9.9
2Siveno50 ml10/9.8
3Garnier50 ml10/9.9
4Yves Rocher50 ml10/9.8
5Nivea50 ml10/9.7
6Sebamed50 ml10/9.8
7Deotak35 ml10/9.7
8Incia50 ml10/9.7
9Lady Speed45 gr10/9.8
10Dove50 gr10/9.8
Kadın Roll On Tavsiye Listesi

Tavsiye Edilen En İyi 10 Kadın Roll On Markası

Gün içinde ne kadar terlerseniz terleyin, her zaman güzel kokmanızı sağlayacak olan 10 roll on markasını sizler için listeledik.

İşte 2022 yılı için en iyi kadın roll on markaları…

Rexona Maximum Protection

Kötü koku oluşmasını önleyerek gün boyu güzel kokmanızı sağlıyor.

Alerjiye neden olmazYok
Uzun süreli koruma sağlar

Ürün Detayı

Listemizin ilk sırasında yer alan Rexona Maximum Protection roll on, 96 saate kadar süren etkin koruması ile uzun süreli koruma sağlayarak, güzel kokmanıza yardımcı olur. Üstelik leke yapmayan formülü ile siyahtan beyaza tüm renkteli kıyafetleri güvenle giyebilme imkanı sunar.

Anti alerjik olarak üretilmiş ürün tüm ciltlerin kullanımına uygundur ve herhangi bir hassasiyete neden olmadan kullanım gerçekleştirebilmenizi sağlar.

Ek özellikAnti alerjik
Ebat45 ml

Kullanıcı Yorumları

👤 K** G**: Geçen yaz keşfettiğim bir ürün yaza kadar stok yapmaya başladım.Kesinlikle yazın o sıcağında ken dinizi çok rahat hissettiren bir ürün.Alın,aldırın.

👤 E** B**: 5 yıldız az bile böyle bir ürün daha önce hiç kullanmadım tek kelime ile muhteşem ter kokusu diye bişey kalmadı bundan sonra bolca stoklanacak 👍🏻


Siveno Roll-On

Gözenekleri kapatmayan formu sayesinde daha sağlıklı kullanım imkanı sunar.

Güvenli kullanımYok
Gözenekleri kapatmaz
Dermatolojik olarak onaylı

Ürün Detayı

Siveno roll on, gözenekleri kapatmayan formülü sayesinde kol altlarınıza zarar vermiyor. Boya, paraben, alkol ve tricosan içermemesi ile güvenli kullanım sunuyor. Böylelikle ter kokusunu önleyerek, temiz kokmanızı sağlıyor ve kumaşlarda herhangi bir lekeye neden olmadan istediğiniz renkteki kıyafeti giyebilmenize yardımcı oluyor.

Ek özellikAnti alerjik
Ebat50 ml

Kullanıcı Yorumları

👤 K** E** : Uzun süredir kullandığım bir ürün.ter kokusunu önlüyor.iceriginin doğal oluşu çok önemli.indirim zamanları stok yapmalik

👤 Z** B**: Doğum sonrası terleme sorunum oldu bu ürüne bi şans vermek istedim gerçekten başarılı,gün boyu terletmiyor,kokusunu da beğendim rahatsız etmiyor hafif.


Garnier Mineral Termal Koruma 

Doğal ıslaklık emici mineral içeren formülü ile kol altınızda ıslaklık oluşmasını önlüyor.

Hızlı kurumaYok
Hassas ciltlere uygun
Alkol içermeyen formül

Ürün Detayı

Garnier Mineral roll on, mineral içeren formülü ile kol altınızda ıslaklık oluşmasını ve kıyafetlerinizde ter lekesinin oluşmasını önlüyor. Bu sayede koltuk altlarınızı ve giysilerinizi 72 saat boyunca koruyarak temiz hissetmenize yardımcı oluyor.

Ek özellikAlkol içermez
Ebat50 ml

Kullanıcı Yorumları

👤 C** Z**: Gercekten bu zamana kadar bırcok ürün kullandım ama böylesıne rastlamadm abartmıyorum cok terleyen bı ınsanım hala daha terlıyorum yaz kış bu ürünü sadece denemek amaclı aldm ıkı aydır kullanıyorum sımdı tekrar aldm stok yaptım gercekten mukemmel bı ürün terı hapsedıyo ve asla koku yapmıyo kupkuru kalıyorum gün boyu kıyafetlerede ız bırakmıyo bravo GARNİER.

👤 E** B**: Severek kullandigim bı ürün. kokusu da harika. indirimini yakaladığımda stok yapıyorum


Yves Rocher Doğal Roll On 

Alüminyum ve alkol içermeyen formülü ile koltuk altlarınıza zarar vermiyor.

SakinleştirmeYok
Hassas ciltlerin kullanımına uygun
Alüminyum içermez

Ürün Detayı

Yves Rocher doğal roll on, alüminyum ve alkol içermeyen özel formülü ile koltuk altlarınızda hassasiyete ve tahrişe neden olmuyor. Üstelik tahriş olan bölgeleri de formülünde bulunan papatya ile yatıştırarak kaşıntıyı önlüyor.

İçerisinde bulunan kayın ağacı tozu ile ıslaklığı emiyor ve kıyafetlerinizde ter lekesinin olmasını önlüyor, la gacilly ile de kol altlarınızda ferahlık sağlıyor.

Ek özellikOrganik
Ebat50 ml

Kullanıcı Yorumları

👤 İ** C** : 10 yıldız olsa verebilirim . Kokusu hafif, koltuk altını yakmıyor, yapış yapış olmuyor. Banyodan sonra sürmelisiniz. 3 tane aldım , her indirimde alacağım

👤 N** M** :  Yorumlara bakarak ilk defa aldım kokusu gerçekten çok güzel bayıldım.


Nivea Kadın Roll On 

Kaolin pudrası ile sürdüğünüz anda kurur ve kol altınızda oluşan terlemeyi emer.

Hızlı kurumaYok
Dermatolojik olarak test edilmiştir
Alkol içermez

Ürün Detayı

Nivea roll on, kaolin pudrası sayesinde kol altlarınıza sürdüğün anda hızlıca kuruyor ve 48 saate kadar terlemenizi önlüyor. Bu sayede en hareketli günlerinizde bile temiz bir kokuya ve kuru kol altlarına sahip olabiliyorsunuz.

Ek özellikAlkol içermiyor
Ebat50 ml

Kullanıcı Yorumları

👤 R** H**: Kokusu nerdeyse hıc yok ama terı önlüyor ıslaklık hisset miyorsunuz gün boyu.

👤 A** K**: Tek kelımeyle bayıldım. Eşim için aldım başarılı.


Sebamed Alüminyum İçermeyen Roll On 

Vücudun doğal işlevinizi bozmadan, ter kokunuzu önler.

Ter kokusunu önlerYok
Hassas ciltlerin kullanımına uygundur

Ürün Detayı

Sebamed alüminyum içermeyen roll on, kol altlarınızın doğal işlevini bozmadan ter kokusunu önlemeyi sağlıyor. Böylelikle gün boyu hareket halinde olsanız dahi ter kokusu oluşmadan, güvenle hareket edebiliyorsunuz.

Ek özellikAlüminyumsuz
Ebat50 ml

Kullanıcı Yorumları

👤 D** Ç** : Sürekli kullandığım ürün olduğu için indirimde bulduğumda stokluyorum. Kıyafetlere asla leke yapmıyor. Ağır olmayan fresh bi kokusu var. Güzel bir roll on tavsiye ederim

👤 B** E** : Efsane daha öncede kullandım tekrar indirimdeyken aldım içinde alüminyum olmaması ayrıca iyi.


Deotak Invısıble

Giysilerde beyaz iz bırakmayan yapısı ile uzun süreli koruma sağlıyor.

Suya dayanıklıYok
Yapışkanlık hissine neden olmaz
Dermatolojik olarak test edilmiştir
Beyazlık bırakmaz

Ürün Detayı

Kol altlarınızda yedi güne kadar koruma sağlayan Deotak Invisible roll on, her cildin kullanımına uygun yapıdadır. Bu sayede hassas ciltlerde dahi tahrişe neden olmadan güvenli kullanım sunar ve uzun süre ter kokusunu koltuk altlarınızdan uzak tutar.

Ek özellikOrganik
Ebat35 ml

Kullanıcı Yorumları

👤 N** Z**: Kaçıncıyı kullanıyorum bilmiyorum,birçok ürün denedim en iyisi bu!!!İndirimde stoklayacağım

👤 M** A** : Üründen memnunun. Alerjik reaksiyon yapmadı. Sürdükten sonra uzun süre koku yapmıyor. Severek kullanıyorum.


INCIA Sensitive

Hassas ciltlerin kullanımına uygun şekilde formüle edilmiş roll on, tahrişe ve kaşıntıya neden olmadan güvenli kullanım sağlar.

Gözenekleri tıkamazYok
Kaliteli içerik listesi
Doğal nem dengesini korur

Ürün Detayı

INCIA Sensitive roll on, hassas ciltlerin kullanımına uygun olarak tasarlanmış olup herhangi bir tahrişe veya kaşıntıya neden olmaz. İçeriğinde kullanılan gliserin ile doğal nem dengesini korurken, alum tuzu, aleo vera ekstresi, çin tarçını yağı ve E vitamini ile de hem kol altlarınızın güzel kokmasını hemde aşırı terlemeyi önler.

Ek özelliklerOrganik
Ebat50 ml

Kullanıcı Yorumları

👤 V** I**: Orijinal ambalajında,güvenerek alınır. İkinci siparişimi yaptım.Teşekkürler

👤 E** A**: Güzel bir rollon severek kullanıyorum. Hoş bir kokusu var.


Lady Speed Stick Pure Freshness

Hoş kokusu ve stick formu ile ter kokmanızı önleyerek, güvenle hareket etmenizi sağlıyor.

Krem formdaYok
Kolay uygulama
Uzun süreli kullanım

Ürün Detayı

Lady Speed Stick Pure Freshness roll on, stick formu ile kolay bir şekilde uygulanabiliyor ve herhangi bir ıslaklığa neden olmuyor. Aynı zamanda hoş kokusu ile de gün boyu süren koşuşturmacalarınızda ter kokmanızı önlüyor.

Ek özellikIslaklık bırakmaz
Ebat45 gr

Kullanıcı Yorumları

👤 K** I** : Kesinlikle harika asla ter kokusu yapmıyor severek kullanıyorum.

👤 Z** E** : Vazgeçilmezim.Koltuk altı kokusunu tümüyle kesen tek stick.İyi ki var.


Dove Stick Invisible

Kol altlarınızın uzun süre ter kokmasını önlüyor.

İnce yapılıYok
Islaklık bırakmıyor
Ekstra kuruluk sağlıyor

Ürün Detayı

Listemizin son sırasında yer alan Dove Stick Invisible roll on, uzun süreli koruma sağlayarak ter kokusunu önlüyor. Stick formunda olması sebebi ile herhangi bir kalıntıya ve kıyafet lekesine sebebiyet vermeden, konforlu kullanım imkanı sağlıyor.

Ek özellikIslaklıklığa neden olmuyor
Ebat50 gr

Kullanıcı Yorumları

👤 E** R**: Çok güzel ürün severek kullanıyorum kalıcılığı da güzel kıyafetlerime leke bırakmıyor.
 
👤 B** A**: Severek kullandığım bir ürün zaten ve temizlik hissi veren hafif bir kokusu olan roll on.


Sıkça Sorulan Sorular

2022’nin tavsiye edilen en iyi kadın roll on markaları hangisi?

Kullanıcılar tarafından sıklıkla tercih edilen en iyi roll on markaları arasında; Rexona, Siveno, Garnier, Yves Rocher, Nivea, Sebamed, Deotak, Incia, Lady Speed, Dove ter kokusunu önlüyor ve kıyafetlerinizde leke bırakmayan özellikleri ile sıklıkla tercih edilen kadın roll on markaları arasında yer alıyor.

Roll on ne işe yarar?

Roll on, günlük hayattaki koşuşturmada terleme ile oluşan kötü kokuları engellemeye yardımcı olarak, hem güzel bir koku sağlar, hem de kıyafetlerinizde nemli bir görüntü oluşmasını engeller.

Roll on zararlı mı?

Roll on içerisindeki alüminyum, uzu sürede belli sağlık sorunlarına yol açabiliyor. Özellikle göğüs kanserinde bilim adamlarının teşhisine göre alüminyum içeren roll on’ların etkisi var. Bu sebeple kullandığınız roll on’ların daha duyarlı ve temiz içerikli olmasına dikkat edin veya normal roll on kullanıyorsanız bile haftanın belirli günleri sürün.

Yazıyı puanla!
[Toplam: 3 Ortalama: 5]

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz